Ekspresowe namioty handlowe – zalety podstawowych modułów

Ekspresowe namioty handlowe

Ekspresowe namioty handlowe – zalety podstawowych modułów

Namioty handlowe sprawdzą się nie tylko w mobilnych punktach sprzedażowych, ale będą również doskonałym narzędziem do promocji firmy. Z tego względu jest to rozwiązanie, który od lat cieszy się dużą popularnością. Łatwość montażu i transportu, wysoka jakość materiałów oraz estetyka wykonania to podstawowe elementy, na które powinno się zwracać uwagę przy wyborze namiotu handlowego. Jak rozwiązania oferują zatem producenci?

Namioty handlowe – zalety

Duży namiot handlowy powinien znaleźć się na wyposażeniu każdego przedsiębiorcy, nawet gdy na co dzień prowadzi on tylko sprzedaż stacjonarną. Targi, festyny i wszelkiego rodzaju wydarzenia organizowane na świeżym powietrzu, to bowiem dobra okazja do pozyskania nowych klientów. Namiot handlowy w tym przypadku pomoże w prosty i szybki sposób zorganizować stoisko. Montaż zajmuje nie więcej niż 1,5 do 2 godzin. Jego podstawową zaletą jest bowiem prosta konstrukcja, która składa się z wytrzymałych, metalowych rurek oraz pokrycia wykonanego z nieprzemakalnej tkaniny. Dobrej jakości materiały pozwalają wykorzystywać namiot handlowy nawet w trudnych warunkach atmosferycznych. Cała konstrukcja jest lekka, łatwa w montażu, a kompaktowy rozmiar zestawu sprawia, że namiot jest wyjątkowo poręczny. Po złożeniu zmieści się nawet w samochodzie osobowym. Dodatkowo może być rozstawiony niemalże na każdej powierzchni – na trawie, betonie czy kamieniach, a także bezpośrednio na ziemi. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności można wyposażyć namiot handlowy w dodatkowe akcesoria. Zastosowane pokrycie pozwala również w prosty sposób spersonalizować namiot. Firmowe barwy i grafika sprawią, że będzie on doskonałą reklamą. Przy wyborze odpowiedniego modelu warto zwrócić uwagę na jego wielkość, sposób montażu oraz wytrzymałość użytych materiałów.

Rodzaje namiotów handlowych

Namioty handlowe można podzielić na trzy grupy: pawilony handlowe oraz namioty reklamowe i wystawowe. Pawilony handlowe są polecane zwłaszcza dla małych i średnich firm. Mogą służyć jako mobilne stoisko sprzedażowe w okresie letnim, a także całoroczna przestrzeń handlowa, czy też magazynowa. Niebywałą zaletą jest zatem ich uniwersalne zastosowanie. Namiot reklamowy to rozwiązanie, które sprawdzi się zwłaszcza podczas targów i różnego rodzaju eventów. Modele wystawowe posłużą natomiast do prezentacji produktów i usług. Wybór odpowiedniego rodzaju namiotu zależy zatem od potrzeb przedsiębiorcy. Poszczególne modele różnią się przede wszystkim rozmiarem oraz zastosowanymi rozwiązaniami technicznymi.

Duży namiot handlowy ekspresowy

Namiot szybkiego montażu to rozwiązanie, z którego najczęściej korzystają przedsiębiorcy, prowadzący sprzedaż obwoźną. Każdy model wyposażony jest w dach, stelaż, 3 ściany, daszek oraz pokrowce, umożliwiające łatwy transport. W przypadku modelu handlowego dobrze jest wybrać duży namiot handlowy, który ułatwi estetyczną ekspozycję towaru i sprawi, że klienci będą czuć się w nim komfortowo. Warto wyposażyć namiot handlowy także w dodatkowe akcesoria. Istnieje możliwość wstawienia okien w każdą ściankę namiotu, co sprawi, że wnętrze będzie widne, a towar lepiej wyeksponowany. Dobrym rozwiązaniem jest zamówienie dodatkowej, czwartek ścianki zamykającej, chroniącej wnętrze przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi. W przypadku silnych wiatrów warto zainwestować w dodatkowe obciążniki. Dzięki nim duży namiot handlowy ekspresowy będzie bardziej stabilny, co zminimalizuje ryzyko jego przewrócenia i trwałego uszkodzenia konstrukcji. Innym rozwiązaniem, które ma na celu wzmocnienie całej konstrukcji, są specjalne wsporniki montowane pomiędzy nogami namiotu. Mają one dodatkową zaletę, ponieważ pozwalają na zamocowanie grzebieni, na których można zawiesić towar.

Duże namioty handlowe w konstrukcji nożycowej to maksymalna wygoda użytkowania. Nic dziwnego, że cieszą się więc ogromną popularnością wśród sprzedawców. Cenione są zwłaszcza za mobilność, szybkość montażu oraz duży wybór dodatkowych akcesoriów. Czynniki te znacząco wpływają na poziom komfortu podczas zawierania transakcji i prezentowania oferty.

Share this post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *